tirsdag 17. august 2010

i s l a n d

Foto: Hotel Ráðagerði. Via: Design Sponge

En eller annen gang skal jeg til Island. Og i tillegg til fantastisk natur og fin musikk er dette hotellet absolutt en god grunn til å reise dit.
Hotell Ráðagerði har fantastisk utstikt der det ligger like ved havet. Det lille hotellet eies av designeren Linda Björg Árnadóttir og arkitekten Andrew Burgess. Som har innredet hele hotellet med tekstiler fra selskapet Scintilla som de driver sammen.

I would love to visit this small Islandic hotel! The owners have decorated it with a combination of retro furniture, and textiles they have designed themselves for the company Scintilla.

4 kommentarer:

HELLO TIGER! sa...

Wow, it looks really great!

Fargerike Dagny sa...

Veldig kult! Noen ganger irriterer det meg nesten at Island ikke er en del av Skandinavia ;)

klem d

ps - har giveaway av en stor lønnebladformet bolle - helt nydelig!

Synnøve sa...

Hva om vi slår oss sammen i løpet av dette året? Jeg har en venninne som vi kan bo hos, eller i huset til faren som ikke er der.

Hurra-meg-hei!!

Moderne Retro sa...

Dit kunne jeg tenkt meg.
Nydelig blogg du har. :)